Checklista för Wannabe-Storbloggare.

Efter inlägget om Anna Anka insåg jag att de där Hollywoodfruarna har ganska mycket gemensamt med våra största bloggare i Sverige. Blont hår, onaturligt plöfsiga läppar, stora bröst, löjliga kommentarer.

Om det mot all förmodan skulle finnas någon som vill sälla sig till skaran med storbloggare har jag sammanställt en lista med krav man bör uppfylla:
  1. Man bör vara TJEJ
  2. Man måste ha blont eller ännu hellre BLONDERAT hår
  3. Man måste använda så HÖGKLACKADE skor att det nästan inte går att gå utan att tippa framlänges
  4. Dessutom bör man ha stora BRÖST som hjälper till med framåttippandet
  5. Man måste festa minst 3 nätter i veckan och lägga ut FYLLEFOTON på alla killar man dansat med
  6. Man måste FYLLA UT bloggen med intressanta saker man gjort under dagen, typ "I morse åt jag fettfri yoghurt och nu ska jag dricka kaffe med Lasse".
  7. Man måste skriva en massa SKIT om andra kända bloggare. Som exempelvis "Jag tycker Blondinbella har blivit fet" (detta var alltså ett påhittat exempel som jag inte står för och heller inte behöver skriva för att verka intressant själv).
  8. Hellst ska mann STAVVA LITTE FEL imellannåt ockso.
Själv kan jag checka för en punkt. Gissa vilken? Vilka krav uppfylller DU?

Passande musik att lyssna på när man försöker uppfylla kraven:

Just Dance - Lady Gaga

Kommentarer
Postat av: pelle

Du passar in på bröst-punkten - lätt! ;D



Jag stavvar hjärna liet fell! :)

2009-09-30 @ 22:59:55
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0