My mornings are killing me.



Många kanske tycker detta ser ut som en mobil. Men det är fel.

Det är en plågoande.

Man skulle kunna tro att det skulle gå att programmera en vettig väckarklocka med dagens teknik. Men icke då. Min nya mobils alarm har istället moderna effekter såsom stegrande ringsignal som fadear ut efter att man tryckt på snooze.

Och nu snackar vi inte om en lugnt stegrande signal som går att ställa in högsta volym på.

Nä, högsta möjliga volym som de små inbyggda högtalarna klarar av att klämma ur sig stegrar den till. Allt inom loppet av 10 sekunder. Jag vaknar direkt när klockan börjar ringa och inte ens jag hinner stoppa skiten innan jag blir döv. Och, som sagt, inte håller den käften direkt när man tryckt på knappen heller. Nä, den fortsätter ringa tills man blir galen.

Så, kontentan är alltså, finns det någon snäll människa där ute som vet var man laddar ner en gammal hederlig väckarklocka för Android, som fungerar som på den gamla goda tiden? Helst gratis också, såklart...

Ja, det var bättre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0