Höstdags.

Nu har hösten kommit till Skåne. Jag hoppades någonstans i mitt inre att hösten kunde skippas, så vädret kunde hoppa direkt till vinter. Men icke då, regnet pissar ner och vinden piskar på från sidan så man nästan trillar i diket. Risken finns att det är det här som ÄR vintern.

Nu ska jag snart tvinga mig ut i regnet, måste köpa bröd.

Antar att jag inte är den enda som kommit hem från affären någon gång och i samma stund som jag satt nyckeln i låset insett att jag glömde det viktigaste.

Mitt liv fungerar inte utan ordentliga listor helt enkelt.

Nu ska jag skriva upp på min lista att jag hädanefter måste komma ihåg
att göra listor på ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0