Fimpa rökarna!



Det har stått rätt mycket i tidningarna om rökning. Nu senast var det att man inte ska få röka i sin lägenhet. Hyreslägenheter i och för sig, men om det inte framgår så låter det ju snäppet värre, och det är alltid bra. Tidigare har det stått om någon snubbe som stämdes av sin granne för att han ville röka i trädgården. Och samma tjafs har ju ältats om de som röker på balkonger.

Vi inser ju alla vart det här leder...

Så därför tycker jag att vi lika gärna kan ta steget ut meddetsamma och helt enkelt förbjuda rökare helt. Vi kan låta alla Sveriges rökare söka asyl i till exempel Danmark. Där röker de ju forfarande som skorstenar. Så de borde inte ha något emot det. Å andra sidan tycker de inte om invandrare så det kan ju uppstå ett problem där...

Alltså missförstå mig inte nu, jag brukar ju vara ironisk. Men faktum är att jag verkligen hatar rökning. Jag har inte valt att vara passiv rökare. Rökning är äckligt. Eller som många hävdar: Rökning dödar och minskar kvaliteten på spermier. Eller något sådant.

Oasis - Cigaretter & Alcohol

Kommentarer
Postat av: pelle

Ja, jag är helt med på den idén. Skicka iväg packet till danmark! ;D

2009-10-05 @ 21:37:21
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

tja.

2009-10-13 @ 20:28:30
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0