Facebook ångest.

Jag måste skärpa mig.

Jag hade fått en inbjudan till evenemang på Facebook och tänkte genast "Det låter kul, det måste jag gå på!". Kollar kalendern, ser lugnt ut. Ska trycka "Ja", men stannar sen upp och tänker "Men tänk om jag tackar ja, och det sedan visar sig att jag inte kan komma ändå. Då MÅSTE jag ju gå ändå". Eftersom jag redan tackat ja alltså.

Det började verkligen vrida sig i magen, och OJ vilken ångest jag fick. Inte får man väl LJUGA på Facebook?

Jag tryckte ja i varje fall, men tänk så pinsamt det skulle kunna bli om jag inte kommer.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men oj, tar du dessa inbjudningar så allvarligt. Jag tackar ja till de mesta skiten och dyker upp på högst en. ;)

2009-11-20 @ 12:48:06
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Nöff-nöff-sjukan it was, mate!

2009-11-23 @ 14:54:18
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0