Bittermandeln äntrar bloggvärlden.

Det här börjar ju bra...

För det första tog det mig nästan 4 timmar att få till designen så som den ser ut (våga inte klaga!) och för det andra har jag lyckats få in en lögn redan i rubriken. Faktum är att jag har bloggat förut, dock inte lika personligt (vilket nästan är lite komiskt eftersom min avsikt är att vara anonym...) och dessutom pallade jag typ skriva 3 inlägg innan jag la ner projektet.

Varför bittermandeln?

Helt enkelt för att jag inte vågar göra någon upprörd redan nu genom att döpa mig till bitter-*something-something* och att det namnet dessutom redan används av en känd, svensk, kvinnlig komiker... Att jag väljer bittermandel istället för sötmandel beror på att jag inte är söt. Jag är bitter, och tanken är att om jag duschar av mig all bitterhet i en blogg kanske mina vänner (jag har trots allt några...) kan få slippa en del av min bitterhet och sarkasm.

Jag tycker bitterhet är roligt helt enkelt.

Däremot är jag hiskeligt trött på Magnus Betnér.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0