Förbannade diskborstar.

Vad tänker egentligen diskborsttillverkarna när de gör diskborstar som är rundade? Tror de inte man behöver diska platta tallrikar eller utsidan av glasen? För att komma åt överallt måste man ju trycka som en besatt.

Nä, jag får värk.

På riktigt alltså, i handen, eftersom det är så jobbigt att trycka med diskborsten för att få all disk som står staplad på diskbänken ren.

Min diskborste. Notera att borsten i mitten är lite längre. Jag hatar den.

Dessutom är borsten för långa. Allt diskmedel försvinner någonstans in i borsten och gömmer sig, vilket får till resultat att en flaska YES diskmedel inte alls räcker i upp till 6 månader...

Som om inte detta vore nog är väl antagligen borsten gjorda i stål, så då blir det inte precis lättare att trycka.

Nä nu ska jag nog klippa av lite i toppen av borsten på mittenraderna. Rundade diskborstar förtjänar inte att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0