Bloggtoppen nästa?

Idag är en stor dag för mig. När jag kom hem från en utomordentligt slapp helg så insåg jag att jag haft EN besökare på bloggen. Bortsett från mig själv alltså. Själv har jag beundrat bloggen både länge och väl, flera gånger.

Genast började jag naturligtvis spåna på hur jag ska få hit besökare nummer TVÅ. Första instinkten var naturligtvis att besöka så många bloggar som möjligt och skriva kommentarer. Bäst är nog att skriva kommentarer i stil med "Om du länkar till min blogg så länkar jag till din!!!! :) :) :)". Fast först måste jag nog gå en kurs i hur man skriver olika typer av smileys först, mina fjortiskunskaper räcker nog inte till för att jag ska kvalificera mig i det här fallet.

Vilka bloggar man kommenterar på spelar nog ingen större roll. Bara jag får besökare, eller kommentarer. Besökare och kommentarer är det enda som räknas.

Om detta inte räcker måste jag komma upp med en plan B.

Jag får tänka på saken över natten.


Update 2009-08-11:
Jag har totalt misslyckats. Fortfarande har jag inte fått hit besökare nummer 2. Om jag hade haft någon som läste bloggen kunde jag ju frågat om någon reservplan. Men det sket sig kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0