Jag som trodde på tomten.

Ja, jag är besviken. Trots att jag läste det för flera dagar sedan i Sydsvenskan har jag fortfarande inte hunnit smälta det tillräckligt för att skriva ett inlägg. Förrän nu.

Tydligen existerar tomten inte. Det är sant, det är vetenskapligt bevisat.

Det är ett helt gäng forskare som har undersökt det hela. För det första tror de att tomten har både diabetes och högt blodtryck för att han äter för mycket socker och fett. So far so good. Men när de påpekar att tomten omöjligt kan klara 900 besök per sekund, färdas i 265 gånger ljushastigheten och ha 1,9 miljoner luftburna renar för att bära upp de 380 000 ton som paketen skulle väga har de gått för långt.

Enda ljusglimten är att OM tomten finns så bor han tydligen i Lappland. För på Nordpolen finns det inget renbete. Om jag helt förkastar första delen kan jag bege mig till Lappland. Jag ska leta upp tomten en gång för alla.

För självklart finns tomten.





Kommentarer
Postat av: pelle

Jag tror snarare på möjligheten att det finns flera tomtar. De är bara ena jävlar på att mörka detta faktum.

2009-12-21 @ 10:31:00
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Kiss-stilen vore något du! ;D Minus sminket då så klart. Annars blir för bökigt.

2010-01-13 @ 20:13:49
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Lia ☆ Keep it real

HAHAHHAAHA ♥ Klockrent inlägg!

Tack som fan för att du la upp detta, du gjorde min kväll :P

2010-01-18 @ 21:01:51
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0