Har det aldrig varit enklare?

Jag såg precis reklamen för Uncle Bens ris som man koker i en påse.

Det har aldrig varit enklare påstår de och sen kommer hela familjen in med tillbehör som ska göra det enklare att servera riset. Bland sakerna de kommer in med ingår en sax, ett durkslag samt en första hjälpenlåda.

Det kanske är jag som är korkad, men vad fanken ska man med allt det till? Är det bara jag som aldrig använder något av ovanstående? Vattnet kokar man bort, riskornen är ju redan små, så man lär ju inte behöva klippa isär de små rackarna. Och första hjälpen... suck. Hur illa är det inte om man skadar sig på riset? Om det är så illa kanske man borde fundera på att inte ha ett eget hushåll.

Mitt ris bits i varje fall inte. Ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0