Dålig på att klaga.

Jag har blivit dålig på att klaga inser jag. Jag har ju inte bloggat på över en vecka nu.

Jag skulle ju kunna göra som alla andra bloggare och skriva att jag inte skriver några inlägg för att jag väntar på inspiration.

Men det enda rätta är att erkänna sanningen. Jag har slutat jobba för sommaren och har semester. Nu har jag varit iväg och bara göttat mig i solen i en hel vecka så jag har helt enkelt inte hittat något att vara bitter på. Tragiskt, men sant. Fast det är nog ingen vits att bli orolig. Snart är det tillbaka till vardagen så då ska jag nog hitta något att klaga på.

Men först ska jag på semester till Hufvudstaden. Där kan jag gott klara mig utan irritationsmoment.

Ha det så kul alla som börjat jobba. Haha. Min semester har bara börjat!


Update 09-08-23:
Efter att första irritationen över att jag inte förstod mig på biljettsystemet hos SL hade lagt sig klarade jag mig faktiskt ganska bra utan vidare irritationsmoment på resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0